The challenge: transformeer tientallen jaren ervaring in een digitale dienst en schaal deze op wereldwijd niveau.

Deze transformatie vereist nieuwe IT. Ricardo Rail heeft software nodig om gegevens te verzamelen,  te bewaren en te analyseren om hier nuttige informatie uit te halen voor hun klanten. ICT Group hielp Ricardo Rail met deze software.

SmartFleet

ICT Group ontwikkelde ‘SmartFleet’ samen met Ricardo Rail om haar klanten beter te kunnen adviseren op basis van actuele data. ICT Group noemt dit ‘data driven decision making’. Ricardo Rail koos ICT Group als implementatie partner vanwege onze kennis en ervaring met betrekking tot IoT en big data analyse. ICT Group adviseerde en ondersteunde Ricardo Rail tijdens het hele proces.

Video

Nieuwsgierig naar de voordelen van ‘Smart Fleet’ en weten hoe de kennis van de verzamelde data is toegepast in een Microsoft Azure cloud platform? Of wil je werken aan uitdagende IT-projecten?

Neem contact op met Herman Kraaij

Herman Kraaij