Met bijna veertig jaar ervaring is ICT Group een toonaangevende speler in Nederland, vooral als het gaat om industriële automatisering. ICT wil de wereld met haar oplossingen een beetje slimmer maken

“Waar anderen nog nadenken en ontwerpen, kunnen wij de softwareoplossingen al leveren.” Zo begint het artikel dat vandaag is verschenen in MT500 (pag. 137) en op CStories.nl. MT500 De MT500 is het jaarlijkse verslag van een onderzoek naar het imago van Nederlandse bedrijven onder managers, beslissers en leidinggevenden. Het onderzoek werd dit jaar voor de zeventiende keer uitgevoerd. Het vond plaats in december 2016.

Kenmerkend voor de aanpak van de MT500 is de peer-to-peerbeoordeling: respondenten vellen alleen een oordeel over bedrijven die actief zijn in hun eigen branche CStories Cstories.nl biedt ruimte aan business- en opinionleaders om hun verhaal te doen. Business Stories die op dit platform verschijnen gaan over visie, strategie, succes, ambities, inspiratie, verantwoordelijkheid, ondernemen, investeren, veranderingen, nieuwe ontwikkelingen, innovaties, mergers & acquisitions, de nieuwste toepassingen, oplossingen, producten, diensten en veel meer.

Lees het artikel

Je kunt het artikel ook lezen in deze pdf file

MT500-A-2017-ICT-Group

Neem contact met ons op