ICT Improve heeft een nieuwe training toegevoegd aan haar uitgebreide assortiment: de BCS Foundation Certificate in Business Analysis NL.

De toevoeging van deze nieuwe training is een weerspiegeling van onze inzet om de vaardigheden van onze cursisten te versterken en hen klaar te stomen voor de uitdagingen van de huidige bedrijfswereld. De cursus BCS Foundation Certificate in Business Analysis NL stelt cursisten in staat de kernconcepten van zakelijke analyse te begrijpen en biedt hen praktische vaardigheden om effectieve zakelijke analyses uit te voeren.

De inhoud van de cursus is ontworpen volgens de best practices in de bedrijfsanalyse industrie. De cursus is interactief, actueel, en boordevol praktische voorbeelden die de cursisten helpen bij het begrijpen en toepassen van de geleerde vaardigheden.

Tijdens de training behandelen onze deskundige instructeurs onderwerpen zoals strategische analyse, procesmodellering, systeemmodellering, bedrijfscase ontwikkeling, onderzoekstechnieken en nog veel meer. Hierdoor krijgen cursisten een volledig begrip van de functie van een bedrijfsanalist en hoe ze waarde kunnen toevoegen aan hun organisatie.

Dus of u nu een beginnende bedrijfsanalist bent die uw vaardigheden wil verbeteren, of een ervaren professional die zijn kennis wil opfrissen, de BCS Foundation Certificate in Business Analysis NL training van ICT Improve is de perfecte keuze voor u. Wij kijken ernaar uit u te verwelkomen!

Bekijk training

Neem contact op met Pieter Withaar