Steeds vaker besteden klanten van ICT Group (ICT) een essentieel deel van de dienstverlening uit aan ICT. ICT neemt daarmee cruciale bedrijfsprocessen over. Een verstoring in deze processen kan grote invloed hebben op de continuïteit van de gebruikersorganisatie van de klant.
Jan-Willem Wienbelt

ICT biedt zekerheid

Klanten willen zekerheid. Assurance over belangrijke aspecten zoals risico management, de interne beheersing of bijvoorbeeld data integriteit. ISAE 3402 is de internationale assurance standaard voor zekerheid bij outsourcing. ICT kan deze zekerheid bieden.

Outsourced Services, het beheer, onderhoud en vernieuwing van applicaties en informatiesystemen, is er trots op dat KPMG op 13 februari 2018 de assurance verklaring ISAE 3402 type 1 heeft afgeven voor deze dienstverlening aan onze klanten. Het afgelopen jaar is er hard gewerkt om de processen en procedures dusdanig goed te borgen dat de dienstverlening aan onze klanten dit kwaliteitsstempel mag dragen.

Neem contact op met Stefan Malee

Stefan Malee