Wij zijn trots dat ICT Group is genomineerd voor de Computable Awards 2018 in de categorie Beste service-integrator van het jaar! Dit is de spreekwoordelijke kers op de taart voor het 40-jarige bestaan van ICT.

ICT-vakblad Computable reikt in 2018 voor de dertiende keer op rij de Computable Awards uit. Op basis van 28 voordrachten heeft een algemene jury tien service-integrators genomineerd. De prijzen worden toegekend aan bedrijven, projecten en personen die zich volgens Computable-lezers in het afgelopen jaar nadrukkelijk hebben onderscheiden.

ICT’s nominatie: machine learning i.s.m. BAM Infra

Samen met ICT heeft BAM Infra gekeken of de herkenning van schade aan asfalt ook kan worden gedaan door een zelflerend algoritme. Daarvoor is een model gebruikt dat goed is in het herkennen van beelden. Door met dit zelflerend systeem beelden van 360 graden-camera’s van wegen te analyseren verwacht BAM Infra veel sneller asfaltschades te kunnen vaststellen en classificeren. Experts hoeven nog maar 2 procent van de beelden te beoordelen. Voor de algemene jury van de Computable Awards 2018 reden om ICT Group te nomineren in de categorie Service-integrator van het Jaar.

Neem contact met ons op

ICT Group Kantoor