Op 7 november vond de ronde tafel voor bedrijfsleiders en beslissers plaats in de fabriek van Omron Manufacturing Nederland.

ICT Group in samenwerking met Omron, Microsoft en Tele2 IoT creëerde met trots deze unieke kans om met experts uit de industrie te praten in een kleine setting in de productiefaciliteiten van Omron in Den Bosch. De deelnemers aan het gesprek kregen advies en nieuwe inspiratie over Industry 4.0, de digitale transformatie. Ze leerden hoe ze hun bedrijf opnieuw kunnen definiëren, hoe ze kwalitatief betere producten kunnen maken tegen lagere kosten en hoe ze geheel nieuwe bedrijfsmodellen en serviceaanbiedingen kunnen ontwikkelen. En het allerbelangrijkste, ze leerden hoe ze beperkte middelen kunnen besparen om hun klanten een duurzamere toekomst te bieden.

De bezoekers werden ook meegenomen op een rondleiding door de productiefabriek van Omron om een Connected Factory in het echt te ervaren! Deze rondleiding was een geweldige ervaring voor de bezoekers.

Neem contact op met John Koot

John Koot - Sales and Marketing Director - OrangeNXT