Een team van 5 developers (Luboslav Pirsafov, Hristiyan Yordanov, Ivan Hristov, Yordan Petrov, Trifon Statkov) creëerde een innovatieve app genaamd Linda, waarmee ze de prijs in de wacht sleepten.

Award winnende app

Door de Linda app is het niet meer nodig om een afstandsbediening te hebben. U hoeft alleen maar te zeggen “Linda, ga naar Nederland1” en de TV gaat naar Nederland1. Daardoor hoeft u niet langer kanaalnummers te onthouden of te scrollen door alle zenders. Daarnaast kunt u Linda ook de opdracht geven om een specifiek programma of een film te openen die u wilt bekijken. De app biedt nog meer handige functies, zoals het regelen van volume, het opzoeken van definities op Google, het openen van YouTube-content en nog meer. Een van de developers, Trifon Statkov, Software Developer bij Strypes, schreef een uitgebreide blog over de wedstrijd die u hier kunt lezen.

Strypes en ICT Group

Strypes Bulgarije, opgericht in 2008, is een gerenommeerd bedrijf dat IT-diensten (consultancy, project-beheer, ontwikkeling en engineering) levert door middel van een effectief near-shoring model. In januari 2015 voltooide ICT Group de aankoop van 100% van de aandelen in Strypes Bulgarije.

Neem contact met ons op

ICT Group Kantoor