The Challenge: Transformeer een fabrikant van verwarmingssystemen in een grote data-driven service provider.

Voor deze transformatie wilde Remeha meer inzicht krijgen in de centrale verwarmingsketel. Ze wilden meer connectiviteit op de boiler, om deze beter te begrijpen en onderhoud efficiënt te plannen. Ook wilden ze de installateurs in staat stellen klanten beter te helpen.

Remeha Connect

Data vormen de basis voor nieuwe digitale proposities. De data op de ketels vormen de basis voor Remeha Connect. Het platform bestaat uit Microsoft IoT Suite producten in een Azure Cloud. Dit maakt Remeha proactief en innovatief. ICT Group heeft geholpen om digitale functionaliteiten toe te voegen om hun producten klaar te maken voor de toekomst.

Video

Wil je de voordelen weten en welke mogelijkheden de toekomst biedt? En wil je weten hoe de kennis van verzamelde gegevens is toegepast op een Microsoft Azure cloud platform? Of wil je ook werken aan uitdagende IT-projecten?

Neem contact op met Leendert Mijnders

Leendert Mijnders