ICT Group en batterijleverancier iwell zijn een partnership aangegaan op het gebied van energieopslagdiensten. Beide partijen hebben een sterke focus op de energietransitie.

De dienstverlening van ICT Group en iwell is complementair. iwell biedt woningcorporaties en vastgoedondernemingen batterij-oplossingen om de energiekosten en CO2 footprint te reduceren. Hiermee bouwt zij aan een duurzame energievoorziening. ICT biedt met het energyNXT platform de mogelijkheid de dienstverlening van iwell te verrijken met uitgebreide energiemanagement- en rapportagefunctionaliteiten. Tevens is zij in staat om de functionaliteit te integreren met verschillende bedrijfsprocessen.

ICT Group en iwell werken samen aan een verdere uitbreiding van de energiepropositie. Zo zal optimalisatie van de energiestromen mogelijk zijn en worden koppelingen naar de verschillende energiemarkten gerealiseerd. Door deze unieke samenwerking kunnen klanten over een totaaloplossing voor batterijen beschikken, waarbij zij zelf kunnen bepalen welke functies ingevuld moeten worden.

“Wij bieden onze klanten een totaal oplossing: energieopslag in een batterij gecombineerd met slimme software.”, aldus Eric van der Laan, Business development manager Energy van de ICT Group.

Neem contact op met Eric van der Laan

Eric van der Laan