Verschillende teams streden om substantiële prijzen in de Honeywell Mobile App Hackathon die dinsdagochtend om 09:00 uur van het jaarlijkse Honeywell-Movilizer Event in Mannheim plaatsvond.

Daar waar teamleden van de andere teams dinsdagnacht beurtelings wat de slaap probeerden te vatten, verliet het team van ICT geen moment haar plek. Immers op woensdagmorgen stond een plenaire presentatie van het resultaat van 24 uur coderen gepland. En het team was vastberaden hoge ogen te gooien.

Hackathon

Het ICT team bestaande uit Mike Limburg en Victor Beersma werd bijgestaan door Jesús de Mulo en Jasmin Sipahi van Movilizer. Na kort overleg werd direct begonnen met het uitwerken van het geopperde idee voor het ontwikkelen van een mobiele app die Gamification toe zou voegen aan een standaard Proof of Delivery proces. Gamification elementen zoals registratie van zuinig rijden, aankomst op geplande tijden en waardering vriendelijke interacties met de klant stellen chauffeurs in staat om punten te verdienen. In de ontwikkelde app kan de bestuurder zijn eigen voortgang en score zien, maar ook hoe dit zich houdt in vergelijking tot zijn collega’s.

Voordelen van Gamification

Het toevoegen van Gamification aan een werkproces brengt plezier, motivatie en kwaliteit met als resultaat een win-win-win situatie voor de werknemer, werkgever en klant.

ICT Group "Best Presenting Team"

Na de plenaire presentatie, waar zowel het publiek en het Honeywell management stemmen uit kon brengen over de gerealiseerde mobiele applicaties van de verschillende teams bleek dat ICT als “Best Presenting Team’ uit de bus kwam. Als resultaat hiervan mag ICT zich gedurende 2017 “Honeywell Preferred Partner’ noemen. De film die gebruikt werd tijdens de pitch als ook enkele screenshots van de gerealiseerde mobiele applicatie kunt u zien in onderstaande video. e film die gebruikt werd tijdens de pitch als ook enkele screenshots van de gerealiseerde mobiele applicatie kunt u zien in onderstaande video.

Impression Honeywell Hackathon pitch

Neem contact met ons op