Gisteren kondigde Microsoft de lancering van Microsoft IoT Central aan. De nieuwe Microsoft SaaS Cloud-gebaseerde IoT-oplossing. ICT is er trots op een launching partner te zijn voor deze innovatieve oplossing.

ICT heeft een sterke focus op de Industrial IoT markt. Als ervaren en vroege IoT Central partner was ICT in staat om nieuwe klanten te ondersteunen tijdens de private preview en kan deze ervaring nu inzetten voor nieuwe klanten en oplossingen.

Aart Wegink, Directeur Digitale Transformatie, ICT verklaart:

"Digitale transformatie zal de groei van de IoT-markt op grote schaal aanjagen. Schaalbare, veilige, betrouwbare en pay-per-use oplossingen zijn nodig om deze volumes efficiënt te verwerken."

Microsoft IoT Central is een essentiële volgende stap die een zeer configureerbare en intuïtieve oplossing biedt om de criteria te definiëren die nodig zijn voor het bewaken en diagnosticeren van allerlei aangesloten verbonden apparaten. Microsoft IoT Central zal ICT in staat stellen om zeer snel zakelijke waarde toe te voegen voor hun klanten.

Neem contact op met Leendert Mijnders

Leendert Mijnders