Bedrijven in de industriële apparatuur- en machine-industrie heroverwegen fundamenteel hun huidige bedrijfsmodellen als gevolg van de toenemende vraag van klanten naar digitale diensten. Het intelligent koppelen van industriële automatisering en IIoT-platforms wordt beschouwd als de nieuwe grens in de machine-industrie. Het verbinden van IT en OT biedt een end-to-end digitale onderneming die de basis legt voor een snel, betrouwbaar, veilig en modern IIoT-platform.

Pieter de Jong, Business Development Manager Machines & Systems, legt uit: "Spelers op het gebied van industriële apparatuur en machines moeten belangrijke nieuwe capaciteiten en technologieën opbouwen, vooral op het gebied van software, om zichzelf te transformeren tot bedrijven met gemengde diensten en kennis op het gebied van hard- en software. Microsoft Azure bouwblokken maken IoT-hardware, connectiviteit en gegevenstoegang mogelijk. Met deze blokken kun je nog sneller datagedreven oplossingen ontwikkelen, waardoor je een betere basis hebt voor je besluitvorming en de kans op verstoringen in je processen vermindert. ICT Group weet precies hoe de KPN IoT-bouwstenen het beste ingezet kunnen worden voor uw organisatie."

Inge Pebesma, Business Unit Manager Machines & Systems, vult aan: "Onze wereld wordt steeds meer verbonden. Digitale transformatie raakt ons allemaal en brengt ons dichter bij elkaar. Samen met KPN zien we dit als een kans om onze krachten te bundelen. Wij zijn een partner voor onze klanten en denken mee over de best passende oplossingen met toegang tot de beste en nieuwste technologische innovaties en ontwikkelingen. We vinden altijd een oplossing die past bij jouw wensen en adviseren je graag over de (mogelijke) impact van bepaalde keuzes."

Download de PDF hier.

Benut de volle potentie van data dankzij de slimme end-to-end-samenwerking van ICT Group en KPN

Neem contact op met Erwin Pouwels

Erwin Pouwels