Sharing the gold inside the Fortress. Het vervolg op het webinar building a Fortress in Azure. Nu is de cloud veilig, maar hoe kunnen we de data beschikbaar maken voor integratie en delen met andere partijen.

Bij ICT Group vinden we het belangrijk om te blijven leren en kennis te delen. Daarom neemt een van onze experts je mee in de wereld van data en applicatie integratie in Azure. Arjen de Blok presenteert: Building an integration Platform as a Service in Azure. Hoe kun je met Azure je (on-premise) applicaties ontsluiten, zodat ze gebruikt kunnen worden voor integraties met andere systemen of zelfs beschikbaar gemaakt worden voor externe partijen.

Deze presentatie laat zien hoe je met verschillende Azure componenten een veilige en schaalbare integratieplatform opzet waarbij je applicaties eenvoudig en snel met elkaar kunt integreren en deze data veilige en betrouwbare manier kunt delen en gebruiken.

Heb je de webinar gemist? Bekijk hieronder alle slides van de presentatie.

BEKIJK HIER DE PRESENTATIE

Bekijk hieronder de volledige webinar terug

Neem contact op met Marlies Werk

Marlies Werk