ICT Group was aanwezig tijdens de TOC Europe 2024 in Rotterdam Ahoy. Op onze stand A64 hebben we de nieuwste innovaties binnen Terminal Automation en Data Science gepresenteerd. Bezoekers konden kennismaken met ons geavanceerde Smart Equipment Control System (SmartECS), dat zorgt voor een flexibele integratie van terminal equipment en een universele ontsluiting van equipment data. Door middel van een indrukwekkende Lego Technic demo lieten we zien hoe SmartECS de diversiteit aan equipment en processen in containerterminals optimaliseert, waardoor de controle, efficiëntie en integratie op terminals naar een hoger niveau worden getild.

SmartECS is geschikt voor hoge prestaties en kan worden aangepast aan de specifieke behoeften van terminals. Met SmartECS implementeren en matchen we de industriestandaard TIC 4.0, waardoor externe systemen eenvoudig kunnen worden aangesloten. Dit leidt tot minder afhankelijkheid van leveranciers, een consistente gebruikerservaring en verbeterde globale datainsights.

Interview met Eurogate Technical Services

Bekijk hier ons gesprek met Luisa Kempf van Eurogate Technical Services over het werken met de Tic4.0-standaardisatie.

Wij kijken terug op een zeer geslaagde beurs waar we veel waardevolle gesprekken hebben gevoerd en nieuwe connecties hebben gelegd!

Stand

Neem contact op met JP Broekgaarden