Bedrijven die sterk afhankelijk zijn van hun OT assets zoeken middelen en expertise om hun bedrijfszekerheid te versterken. Business continuity door middel van software en consultancy voor verbeterprogrammaโ€™s die uitgaan van een voorspelbare, toekomstbestendige OT-omgeving. Dit vormt een roadmap voor operational excellence, bedrijfszekerheid, groei en waardecreatie.

Onnodige stilstanden, cyber security incidenten, gebrek aan onderhoudsinformatie, overschrijding van budgetten en financiรซle verliezen zijn welbekende risico's binnen OT-omgevingen. Aan de hand van onze Business Continuity oplossing adviseren we over asset management, lifecycle management en investeringsplannen voor korte en lange termijn. Actuele data van OT-componenten, gecombineerd met onze diepgaande domeinkennis vormen de basis voor strategische, tactische en operationele services, zoals SLAโ€™s die de levensduur van assets verlengen en risicoโ€™s reduceren. We onderhouden het complete OT-besturingslandschap en op verzoek nemen we ook de verantwoordelijkheid voor assets over.

Het Business Continuity Plan legt de basis voor Industry 4.0 en de digitale transformatie. Meer weten? Kom 21 juni naar onze Smart Industry Summit in Utrecht.

Meld u vandaag nog aan