ICT Group is dit jaar weer aanwezig op de TOC Europe in Rotterdam Ahoy, stand: F22. Hier tonen wij u de laatste innovaties binnen onze Port Suite zoals de Digital Twin, Middleware, Internet of Things, Data Driven Smart Solutions en andere oplossingen. Verder hebben wij drie interessante demo’s van onze Port Suite.

Wat mag u van ons verwachten? Logistiek draait om snelheid en efficiency, realtime informatie, gegevensdeling, meting van prestaties en informatiebeveiliging. Wij bieden hiervoor state-of-art oplossingen op al die terreinen die de toekomst van havenlogistiek bepalen. Denk bijvoorbeeld aan data intelligence met onze Port Insights Performance Dashboards. En Port Control SmartECS, een uniform platform voor communicatie tussen apparaten op basis van modulaire, open software architectuur. Port Control Digital Twin geeft u inzicht hoe een (container)terminal zich gedraagt onder verschillende gesimuleerde omstandigheden en in specifieke operationele gebeurtenissen.

Daarnaast laten wij in 3 demo’s zien hoe wij met business intelligence, communicatie tussen interne en externe systemen en aansturing van mens en machine bijdragen aan de ontwikkelingen in de markt en de leidende positie van de logistieke sector in Nederland en wereldwijd. Kortom, TOC Europe is het zeker waard om ook dit jaar weer te bezoeken.

Voor meer info en aanmelden bekijk de eventpagina.