De raad van commissarissen van ICT Group benoemt Bart de Jong per 1 september 2023 tot Chief Financial Officer (CFO). Bart de Jong volgt ICT Group's huidige CFO Jan Willem Wienbelt op, die per 1 september terugtreedt.

Jan Willem Wienbelt begon tien jaar geleden als CFO bij ICT Group en in die tijd heeft het bedrijf een sterke groei en winstgevendheid doorgemaakt, zowel autonoom als door overnames.

Bart de Jong

Met Bart de Jong haalt ICT Group een zeer ervaren en allround CFO in huis, met een indrukwekkende staat van dienst. Tot voor kort was Bart de Jong CFO van Cyclomedia Technology BV. Daarvoor bekleedde hij leidinggevende financiële functies bij onder andere KPN, USG People en Ordina.

De Raad van Bestuur van ICT Group zal per 1 september bestaan uit CEO Karim Henkens, COO Roy Jansen en CFO Bart de Jong.

Theo van der Raadt, voorzitter van de Raad van Commissarissen van ICT Group BV: "We willen Jan Willem Wienbelt bedanken voor zijn niet aflatende inzet en bijdrage aan het succes van ICT Group in de afgelopen tien jaar. We hebben er alle vertrouwen in dat Bart de Jong kan bijdragen aan de ambitie van ICT Group om een toonaangevende Europese leverancier van industriële technologieoplossingen te zijn. ICT Group blijft volledig gefocust op het uitvoeren van haar buy-and-build strategie, waarbij gezonde groei wordt gecombineerd met selectieve acquisities."

Neem contact op met Media Relations.

ICT Group Kantoor