Bezoek onze stand tijdens de carrièredag op woensdag 6 maart bij de TU in Eindhoven en ontdek de mogelijkheden binnen ICT Group.

ICT Group is op 6 maart aanwezig op de TU wervingsdagen. Bezoek onze stands om meer te weten te komen over ICT Group en alle mogelijkheden die ICT Group biedt.

Op onze stands zullen wij verschillende demonstraties geven. Kijk hieronder voor meer informatie.

Demonstratie HoloNXT

HoloNXT is een platform ontworpen om online data te verbinden met de fysieke wereld. Dit gebeurt onder andere door het gebruik van Mixed Reality, om uiteindelijk een Digital Twin te krijgen met vele mogelijkheden. Denk hier bijvoorbeeld aan instructies weergeven op objecten voor onderhoud, het besturen van bruggen en sluizen, en meer. Dit doen we om zo het werk makkelijker te laten verlopen. In onze demo geven we het voorbeeld hoe dit toe te passen is op een fiets, om onderhoud hiervan te verduidelijken.

Ontmoet onze kleine blauwe auto!

ICT Automotive heeft een nieuwe blauwe vriend die zich wil ontwikkelen tot een software-defined vehicle. Een team van enthousiaste engineers met een passie voor automotive en alles in en rondom auto's gaat zich hierop richten. Onze kleine blauwe auto wordt volledig geïntegreerd in de groep en zal de komende tijd een aantal transformaties ondergaan. We gaan ervoor zorgen dat al zijn wensen zullen uitkomen.

Houd de site in de gaten voor meer avonturen van onze blauwe auto!

Meer avonturen

Voor meer informatie bezoek de eventpagina.

Neem contact op met Sanne Cuijten

Stuur een mail