Hoge energieprijzen, de CO2-footprint, onzekerheden over energieleveranties, maatschappelijke druk en nieuwe wetgeving vragen om efficiënt energiemanagement. Om het dagelijkse energieverbruik structureel te kunnen verlagen zijn data en inzicht onmisbaar. Waar treden ‘lekkages’ op, waar draaien machines onnodig, waar wijken patronen af? Onderzoeken laten zien dat bedrijven jaarlijks 20% van de energiekosten verspillen door inefficiënte apparatuur.

De dashboards van onze Energy Management oplossingen tonen op elk niveau, van product en batch tot machines en complete processen, inefficiënt energieverbruik en verspilling van materialen. Met precieze metingen, benchmarking, best practices en voorspellende analysetools leggen we de basis voor duurzaamheidsdoelstellingen en verandermanagement. U creëert op alle levels eigenaarschap voor een structureel, breed gedragen duurzaamheidsbeleid, lagere energieconsumptie, lagere kosten en een verbeterde concurrentiepositie.

ICT Group is als leidende industrial system integrator en (opnieuw) beste digital transformer van Nederland uw partner om voorop te lopen in duurzaamheid. Onze consultants hebben diepgaande kennis van productieprocessen en industriële automatisering. Wij overzien de markt, de behoeften en de technologieën om voor u de volgende stap in duurzaamheid in te richten en uit te voeren.

Meer weten? Kom 21 juni naar onze Smart Industry Summit in Utrecht.

Meld u vandaag nog aan