Persbericht: ICT EN TRANSPARIX REALISEREN CLOUD-BASED PLATFORM WEBSHIPPER.COM

ICT (ICT Nederland), systeemintegrator en technisch dienstverlener en TranspariX, leverancier van software oplossingen voor Transport Management, sluiten een partnership om gezamenlijk het online cloud-based platform WebShipper.com te lanceren. Hiervoor bundelen zij hun kennis en kunde op het gebied van e-commerce, transport en software ontwikkeling. WebShipper.com biedt aan webwinkels een software platform waarmee klanten van deze webwinkels de mogelijkheid hebben om hun voorkeur voor aflevering van bestellingen preciezer te specifiëren m.b.t. de levermethode (thuisbezorging, ophalen bij afleverpunt etc.), datum en zelfs tijd van aflevering. Deze service verbetert de klantbeleving en het verhoogt de conversie voor webwinkels. De WebShipper.com software is ontwikkeld op basis van de geavanceerde SmartPortal technologie van ICT. De software is volledig cloud-based, device onafhankelijk en configureerbaar voor iedere webwinkel. De intelligente business logica in de software van Transparix en de krachtige integratie met de vervoerders zorgen er voor dat de webwinkels de juiste labels kunnen printen en de leveringen aankomen volgens de wensen van de klanten. Roel van Geffen, Business Unit Manager ICT Cloud Solutions: “Wij kijken er naar uit tezamen met TranspariX het online platform WebShipper.com te lanceren. Waarbij we de webwinkeleigenaren bij het transport en verwerkingsproces van zendingen faciliteren. Met WebShipper.com bieden we een rijke set van vervoerders en opties waarmee de klanten van de webwinkel de keuze vrijheid geven over de zending en de klantbeleving vergroten tot aan de levering op de door de klant gewenste locatie”. Richard Haeger, CEO van TranspariX: “De ontwikkeling van WebShipper.com met ICT stelt ons in staat om onze jarenlange ervaring met Transport Management nu in te zetten voor de Business-to-Consumer markt. De webwinkels kunnen nu functionaliteit aanbieden die tot nu toe alleen aan grote bedrijven is voorbehouden. Dat biedt grote voordelen voor alle partijen”.

Contact voor media en pers

t +31 88 90 82 000

e pers@ict.nl